Garantie

Bij ons staat service en klantgerichtheid hoog in het vaandel, daarom doen wij altijd ons uiterste best jouw klacht goed te behandelen.

Wanneer een artikel beschadigd of defect is, kun je gebruik maken van jouw recht van reclamatie.

Hiervoor vragen wij jou vriendelijk om het volgende te doen:

  • Een duidelijke en complete beschrijving over hoe de beschadiging of het defect is onstaan.
  • 3 tot 4 foto’s die de beschadiging of het defect bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste een foto duidelijk zichtbaar zijn. Bovendien moet het volledige artikel, eenmaal met voor- en eenmaal met achterkant (bij schoenen ook een foto van de zool), gefotografeerd worden.
  • Je kunt jouw foto’s sturen naar webshop@prego-online.nl. Houdt er rekening mee dat jouw e-mail, inclusief foto's, niet groter is dan 25 MB. We raden daarom aan om jouw foto's als ZIP-, RAR- of JPEG-bestanden door te sturen.
  • Na ontvangst van de foto’s wordt jouw verzoek zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt binnen enkele dagen een bericht over de verdere verwerking van uw verzoek.


Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:

  • normale slijtage van zolen en hakken
  • kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
  • beschadiging aan de hiel
  • door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • overmatige transpiratie
  • afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
  • pillen van kleding en schoenen
  • gebreken ontstaan door wassen of drogen
  • gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
  • gebreken aan water- en winddichtheid van schoeisel of kleding, tenzij strikt vermeld in de productomschrijving in onze webshop
  • artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren