Verzending of ophalen

Gratis verzending binnen Nederland
Al je aankopen, ongeacht het aankoopbedrag, worden GRATIS en binnen 48 uur door ons verzonden binnen Nederland.

Bestelling volgen
Op het moment dat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je een verzend bevestiging per e-mail met een PostNL Track & Trace code. Jouw bestelling wordt samen met andere Prego! bestellingen door PostNL naar een Nederlands PostNL sorteercentrum gebracht. Jouw bestelling wordt samen met andere Prego! bestellingen door PostNL gescand. Na deze scan wordt jouw Track & Trace code geactiveerd en kun je jouw bestelling online volgen op de website van PostNL.

Aflevermogelijkheden

Zodra je een bestelling hebt geplaatst op onze webshop doen wij onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en binnen 48 uur te verzenden. Wij  verzenden de bestellingen op iedere dag, behalve op zondag.

Afleveren op het door jouw ingevulde afleveradres
De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het door jouw ingevulde afleveradres. Mocht je niet thuis zijn tijdens de eerste bezorgpoging dan ontvang je hiervan een notificatie van PostNL. Je kunt vervolgens op de website van PostNL kiezen uit drie opties:

-          Een nieuwe bezorgafspraak maken
-          De bestelling bij jouw buren laten bezorgen
-          De bestelling bij een PostNL punt laten afleveren

Let op, de gewenste optie dien je voor 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging aan te geven op de website van PostNL.

Mocht je geen gebruik maken van de genoemde mogelijkheden, dan wordt jouw bestelling de volgende bezorgdag weer aangeboden. Mocht je dan wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een PostNL punt gebracht waar je het gedurende 3 weken af kunt halen alvorens het weer retour wordt gestuurd naar Prego!.

Je kunt jouw bestelling ook op een ander adres dan jouw factuuradres laten bezorgen. Op jouw accountpagina heb je de mogelijkheid om jouw factuuradres en afleveradres op te geven onder ‘mijn adresgegevens’. Dit kun je te allen tijde aanpassen. Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer jouw bestelling te laten bezorgen bij jou thuis en de volgende keer op kantoor. Als je jouw bestelling bij jou op kantoor laat afleveren, zorg er dan voor dat je het juiste adres met eventuele nummertoevoeging invult.

Let op: Na het definitief plaatsen van jouw bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen.

PostNL afhaallocatie

Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling op een PostNL afhaallocatie te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kun je jouw manier van levering kiezen.

Als je ervoor kiest om jouw bestelling op een afhaalpunt te laten leveren kun je gemakkelijk een afhaalpunt bij jou in de buurt vinden en selecteren.

De openingstijden van elke locatie worden weergegeven tijdens het bestelproces.

Zodra jouw bestelling in de door jouw gekozen locatie is aangekomen ontvang je een e-mail van PostNL. Na ontvangst van deze e-mail heb je 3 weken de tijd om jouw bestelling af te halen. Mocht je jouw bestelling niet af kunnen halen in deze periode zal deze automatisch teruggestuurd worden naar Prego!.

Afhalen in onze winkel
Je kunt jouw bestelling ook ophalen in onze winkel in Rotterdam.